Produkty

Keyboxy

Zariadenie, ktoré Vám zjednoduší servis Vášich vozidiel!

Čo je Keybox?

Jedná sa o automat, ktorý umožní zautomatizovať priebeh celého servisného procesu a to  bezkontaktne! Nie je nutné osobný kontakt so servisným poradcom. Zariadenie umožňuje maximálnu flexibilitu pre zákazníkov od odovzdania a vyzdvihnutia vozidla po vykonaní dohodnutých servisných úkonov so zákazníkom.

Prečo využívať Keybox?

Celý servis zabezpečí úplne bezkontaktne – nevyžaduje osobný kontakt.

100% flexibilita – dostupný 24 hodín, 7 dní v týždni – klienti nie sú limitovaní pevnou otváracou dobou.

Zariadenie automatizuje proces fakturácie zákazky a bezhotovostnej platby.

Ako to funguje?

  • Zákazník sa objedná prostredníctvom internetu do servisu pričom uvedie, že má záujem o využitie bezkontaktného odovzdania vozidla (Key Box).
  • Servisný poradca zarezervuje termín a schránku v KeyBoxe.
  • Zákazník dostane potvrdenie termínu prostredníctvom SMS.
  • Zákazník privezie vozidlo do servisu a akonáhle zaparkuje svoje vozidlo na vyhradených miestach na parkovisku servisu, uzamkne ho.
  • Zákazník príde ku Keyboxu.
  • Načíta čiarový kód zákazky, ktorý mu posla technik do emailu prípadne ho zadá ručne.
  • Následne sa zákazníkovi otvorí trezorová schránka, do ktorej vložíte kľúče od vozidla s potrebnými dokumentmi. Schránku uzavrite a skontrolujte, či je riadne zatvorená.
  • Okamihom uzavretia schránky Keybox odošle automaticky informáciu o Vašom vozidle, že bol pristavaný na servis.
  • Po príchode servisného technika na parkovisko nasleduje nafotenie vozidla a potom vyzdvihne kľúče z Keyboxu a spíše zákazkový list. Pokiaľ je to nevyhnutné, kontaktuje zákazníka pre upresnenie detailov.
  • Zákazkový list je Vám následne zaslaný prostredníctvom e-mailu na potvrdenie. Po potvrdení z vašej strany sa na vozidle začína pracovať.
  • Počas servisných úkonov je technik s Vami v štandardnom telefonickom alebo emailovom spojení.
  • Po dokončení servisných úkonov je možné vozidlo prevziať rovnakým spôsobom, ako bolo prevzaté do servisu.
  • Servisný poradca vloží kľúče a dokumenty do trezorovej schránky, odošle informáciu, že Vaše vozidlo je pripravené na vyzdvihnutie.
  • Na svoj telefón obdržíte PIN kód, ktorý slúži na otvorenie schránky a zároveň potvrdenie vašej identity, SMS obsahuje čiastku za opravu Vášho vozidla.
  • V prípade, že nejde o už zaplatený úkon, po otvorení Keyboxu je nutné nielen zadať PIN, ale aj vykonanie bezhotovostnej platby pomocou platobného terminálu, ktorý je súčasťou KeyBoxu.
  • Faktúru za opravu dostanete elektronicky.

Zákazník môže danú službu využiť čiastočne napríklad  vozidlo môže odovzdať štandardným spôsobom a vyzdvihnúť si ho po pracovnej dobe, alebo naopak.